Krizová komunikace – (zlá) královna PR

Krizová komunikace je právem označována jako královna public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy je její pověst či stabilita ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Ne každá společnost však tuto komunikaci zvládne. Úskalí tkví v zejména v nepředvídatelnosti negativní události a nemožnosti se na komunikaci připravit.

Úspěšně zvládnutá komunikace v krizových situacích přesto může nejen zmírnit dopady negativní události, ale také posílit značku a pověst korporace. V bouřlivých turbulencích dění naší společnosti dnes již nikdo neví, kdy bude nucen praktiky krizové komunikace využít.
Buďte proto připraveni! Do tajů krizové komunikace Vás zasvětí Tomáš Cikrt, odborník na slovo vzatý, těšte na úspěšnou case study z praxe v podání společnosti ŠKODA TRANSPORTATION a na zoubek se podíváme také krizové komunikaci na sociálních sítích.

Datum konání:
15. ledna 2013
úterý, od 09:00
2013-01-15T09:00:23+01:00
Místo:
Cena (bez DPH):
990 Kč
 

Program:

08:30
09:00
10:30
10:45
11:15
11:30
Fotogalerie
reference
Dušan Smoljak, Project Manager MarketUP s.r.o.
"Vynikající seminář s názvem Právo v marketingu! První "přednáška" práva za posledních 27 let, která mě bavila! Velké díky."
Ludmila Johanovská Konzultantka a psycholožka
"O semináři Právo v marketingu můžu mluvit jen v superlativech - hodně užitečné a srozumitelně podávané informace, stálé udržování pozornosti účastníků, fajn atmosféra i velmi dobrá organizace celého semináře.
Hana Kounovská Froněk, spol. s r.o.
"Seminář Nový zákon o zadávání veřejných zakázek byl konkrétní, reakce na daná témata byly jak v průběhu přednášky, tak v diskuzi od přednášejících OK."
Jaroslav Soukup
Seminář Jak nepřijít o dotaci byl přínosný, řečníci sympatičtí a profesionální, materiály srozumitelně a přehledně zpracované. A výborné brownies :).
Blanka
"Super seminář Právo v marketingu, paní Dolejšová je profesionálka a umí právo podat i neprávníkům."
Hana Kounovská Froněk, spol. s r.o.
"Seminář Jak správně vybrat dodavatele v OPPIK byl konkrétní, reakce na daná témata byly jak v průběhu přednášky, tak v diskuzi od přednášejících OK."
Lenka Votavová Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.
"Velice Vás chválím za neuvěřitelně přínosný seminář Právo v marketingu. Chválím skvělou přípravu, prezentaci, zpracování a možnost dotazů přímo v přednášce. Vřele doporučuji naprosto všem, kteří v marketingu pracují.
Kristýna
"Seminář Právo v marketingu byl velmi zajímavý a pro mě přínosem. Organizace velmi dobrá, prostředí příjemné!"
Sledujte nás:
co se aktuálně děje
  • Twitter
    Seminář GDPR v marketingu s @DolejsovaPetra máme už úplně plný. Zapište se na waitlist, pokud jste nestihli registr… https://t.co/SRYfUlzt9h
  • Twitter
    Hlásíme posledních 5 míst v Praze.", kdo nestihne, půjde na waitlist
  • Twitter
    RT @DolejsovaPetra: Jestli vás #GDPR zajímá víc, doražte 30.11. na GDPR v marketingu: https://t.co/JZ2ALzoJx6. Ještě tam snad bude pár voln…
  • Twitter
    Na semináře Právo v marketingu a GDPR v marketingu máme posledních 5 míst. Zamluvte si židli hned teď
  • Twitter
    Na našem FB najdete fotky ze semináře Právo v marketingu. Druhá kapitola ve středu, poslední 3 místa, nezaspěte
  • Twitter
    RT @elegalcz: Školení Právo v marketingu. "Kdo si někdy četl smluvní podmínky sociálních sítí?" Spočítejte ruce nahoře
  • Twitter
    Oblíbená otázka do pléna - kdo má autorská práva ke slavné opičí selfie? #pravovmkt https://t.co/NJl0wuoCPP
  • Twitter
    Dnes seminář Právo v marketingu s @DolejsovaPetra. Za chvíli startujeme! #pravovmkt https://t.co/3XMe7wrhzS
  • Twitter
    RT @elegalcz: Právo v marketingu @DolejsovaPetra dneska na VŠE pro @ClickitCZ a ve čtvrtek v Animika hubu pro @enforumcz
  • Twitter
    RT @podnikatel: Ochrana osobních údajů se týká všech zaměstnavatelů https://t.co/Z3rpKg5WE7
  • Twitter
    Seminář #pravovmkt a skvělá @DolejsovaPetra z @elegalcz už ve čtvrtek. Chytněte poslední místa
  • Twitter
    RT @elegalcz: Reklamace v e-shopech - kdy (ne)platí náš zákazník, náš pán? Článek
Newsletter:
jednoduchý způsob, jak neminout žádnou akci
Děkujeme za odběr novinek, díky kterému nepřijdete o žádnou zajímavou akci.