
GDPR v marketingu
videozáznam konference již brzy!
Od května 2018 hrozí obrovské sankce za špatné nakládání s osobními údaji a nové nařízení GDPR se dotkne téměř všech oblastí marketingu. Připravili jsme pro vás proto konferenci o GDPR na míru, abyste už nemuseli tápat, jak se v květnu změní pravidla:
• e-mailingu
• retargetingu
• affiliate a zákaznické péče
• analytiky
• kampaní na Facebooku
• UX
• SEO
• tvorby obsahu
Z konference jsme pořídili videoznáznam, který bude k zakoupení začátkem dubna. Zanechte nám na sebe kontakt, dáme vám vědět, až bude venku.
Nezískáte jenom teoretické informace, ale konkrétní praktický návod, jak se na GDPR ve své marketingové disciplíně připravit.
Jaké jsou ohlasy?
"Konference GDPR byla asi nejpoužitelnější a nejpraktičtější konference, které jsem se zúčastnil. A že jich za těch 20 let bylo. I přes tu řadu "možná, asi, nejspíš a pravděpodobně" :-)"
Jan Nachtigal, INT s.r.o.
"Konference GDPR v marketingu byla již třetí akcí, kterou jsem na toto téma absolvoval. Díky spoluorganizaci Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal, kteří se rozhodli spojit specialisty z marketingu se specialisty na GDPR, bylo moje očekávání obrovské. Mile mě překvapila vysoká úroveň i praktické informace, které jsem si odnesl. Oproti ryze právním výkladům, jsem se zde dozvěděl konkrétní problémy a jejich konkrétní řešení, za což moc děkuji."
Martin Henych, spolumajitel AW-dev
"Konečně marketingová konference, kam řečníci přišli publiku opravdu něco předat, něco praktického je naučit, a ne si jen honit triko a dělat vlastní PR - to neskutečně oceňuju a lituju, že takhle užitečných a prakticky koncipovaných konferencí není víc :) Dobrá práce, jste skvělí a máte můj obdiv"
Klára KlaPi
Co dostanete?
Videozáznam přednášek - Dopad GDPR na jednotlivé oblasti marketingu vysvětlují přední marketingoví experti na příkladech z praxe. Všichni řečníci připravili svou přednášku v úzké spolupráci s advokátkou Petrou Dolejšovou z AK eLegal, která se specializuje přímo na GDPR a právo v marketingu.
Praktické podklady - Dostanete přehledné checklisty, podle kterých si můžete nastavit marketing tak, aby vám nehrozily pokuty.
Vzory dokumentů - Pošleme vám vzor souhlasu se zpracováním osobních údajů a vzor souhlasu zpracovatelské smlouvy s komentáři, abyste si mohli vše nastavit podle vašich potřeb.
Videozáznamy budou k zakoupení během několika týdnů. Zanechte nám na sebe kontakt, dáme vám vědět, až bude venku.
Uvedením e-mailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů.
Datum konání:
07. března 2018
středa, od 09:00
|
Místo:
(mapa)
|
Cena (bez DPH):
2 490 Kč
|
Přednášející:

Content Wizards s.r.o.


eLegal advokátní kancelář s.r.o.





Medio Interactive, s.r.o.

Program:
09:10 |
Osobní údaje kam se podívášPetra Dolejšová Co všechno musíte v marketingu považovat za osobní údaj, jaké povinnosti se vztahují na správce, jaké na zpracovatele a jak poznat, co z toho jste vy. |
09:30 |
Obsahová strategie: obsah je král, GDPR císařAnna Sálová Jak se od května musí změnit vaše uvažování nad tvorbou obsahu, co si hlídat, když ho pro vás vymýšlí agentura a proč už nepůjde rozdávat e-booky za e-mail. |
10:00 |
PPC a Facebook: velký bratr už tě nesledujeHonza Bartoš Co bude GDPR znamenat pro PPC reklamu (nejen) na Facebooku a půjde ještě zasáhnout cílovou skupinu efektivně a zároveň legálně? |
11:10 |
Affiliate a zákaznická péče: důvěřuj, ale prověřujMário Roženský Jak neplatit pokutu za cizí chybu, co si u svých partnerů pohlídat a na co všechno musíte mít smlouvy. |
11:45 |
E-mailing: procházka minovým polemJakub Čižmař Co dělat, abyste nemuseli své mailing listy vyhodit v květnu do koše, jak má podle GDPR vypadat souhlas se zasíláním newsletterů a proč dostanete flastra, když ho máte, aniž byste ho potřebovali. |
14:00 |
UX: GDPR vs. personalizace obsahuHonza Kvasnička Bude GDPR znamenat konec personalizace obsahu, nebo příležitost, jak ji dělat líp? |
14:50 |
SEO: zóna klidu?Pavel Ungr SEO experty GDPR ze židle nezvedá, ti s osobními údaji přece nepracují. Nebo ano? |
15:00 |
Analytika: bude s ní od května amen?André Heller Co za data už podle GDPR nebudeme moci shromažďovat a vyhodnocovat, jak to ovlivní podobu celého online marketingu, a které analytické nástroje květen dozajista nepřežijí? |
15:50 |
SaaS: které služby budou v souladu s GDPR?Karel Dytrych Které z marketéry nejčastěji používaných nástrojů vám budou život dál usnadňovat a které vám ho můžou pořádně zkomplikovat? |
16:30 |
DPO a ÚOOÚ: kdy vás tyhle zkratky (ne)musí zajímatPetra Dolejšová Kdo a kdy vlastně potřebuje pověřence pro ochranu osobních údajů a jak ho vybrat. A to nejdůležitější na konec - co když přijde kontrola z úřadu? |
Pořadatelé |
|
Organizační zajištění |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Partner konference |
|||
Mediální partneři |
|
||
![]() |
|||
Provozovatelé eshopů - výměna zkušeností |
Máte-li dotazy, napište nám na enforum@enforum.cz.
Provozovatelem webu je společnost enovation s.r.o., se sídlem Na Příkopě 583/15, 110 00 Praha 1, IČ 27909751 zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 27909751