Jak drahá je služba?

seminář s panelovou diskuzí

Známá kniha Dana Arielyho se ptá, jak je drahé zdarma či jak je drahá intuice. Ale jak je drahá služba? Jakou cenu vaší službě stanovit tak, aby byla přijatelná pro zákazníka a dostatečně profitabilní pro vás? Jak může cena změnit vnímání vašich služeb zákazníkem a jak si ji před ním ve výsledku obhájit? Na našem semináři se podíváme na zoubek jednotlivým strategiím určení výsledné ceny a zodpovíme také výše jmenované otázky.

 

Co můžete čekat od našich řečníků?

Adam se s námi podělí o praktické rady a tipy z  knížky Skvělé služby, které je spoluautorem. Kniha je postavena na myšlence, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Poví něco o tom, jaký vliv má cena na image služby.

Helena za svůj profesní život nakupovala i prodávala mnoho služeb, může tak poradit, jak si držet střízlivý pohled na stanovení adekvátní ceny. Poradí, jak stanovit cenu, díky které navážete s klientem dlouhotrvající vztah.

Magdalena má zkušenosti jak ze strany klienta, tak ze svojí konzultantské praxe. Díky tomu může poradit jakými cestami stanovit cenu, která bude oboustranně výhodná.

Jakub prozradí, jak si obhájit svoji cenu. Ví jak na to, protože každý den prodává služby online marketingové agentury. Podělí se s námi o tipy, jak asertivně vyjednávat a dosáhnout svých cílů.

 

Akce je určena pro všechny společnosti i freelancery, kteří podnikají v oblasti služeb.

Hledáte odpovědi na konkrétní otázky z vaší praxe? Napište nám je a my je zahrneme do naší panelové diskuze. Celým večerem vás provede Adam Hazdra.

Datum konání:
18. září 2014
čtvrtek, od 18:00
2014-09-18T18:00:25+02:00
Místo:
Cena (bez DPH):
1 157 Kč
 

Program:

17:30
18:00
18:10
18:20
18:30
18:40
20:00
Fotogalerie

Pořadatel

 

 

 

     
       

Mediální partneři

     
Marketing Sales Media Media Guru    
       

Partneři

     
Jobs.cz h1.cz sluzbomat.cz  

 

Sledujte nás:
co se aktuálně děje
Newsletter:
jednoduchý způsob, jak neminout žádnou akci
Děkujeme za odběr novinek, díky kterému nepřijdete o žádnou zajímavou akci.