Partnerství

Proč byste se měli ucházet o partnerství s námi:

  • zvýšíte povědomí o vaší značce anebo produktu
  • poznáte nové lidi a zajímavé osobnosti
  • můžete přímo oslovit svou cílovou skupinu
  • získáte nové obchodní příležitosti
  • budete mít možnost ovlivňovat témata budoucích akcí
  • díky novým informacím budete mít náskok před konkurencí

Kdo se našich akcí účastní:

  • zástupci nejvýznamnějších podnikatelských subjektů v ČR
  • profesionálové působící v oblasti inovací, marketingu, ICT, investování a dalších oborů
  • zástupci státních orgánů ovlivňujících ekonomické dění

O jaké typy partnerství se můžete zajímat:

  • ad hoc – staňte se partnerem konkrétní akce
  • tematické – staňte se partnerem tematicky souvisejících akcí
  • na míru – nechte si sestavit balíček podle vlastních individuálních požadavků

Zaujaly vás tyto informace?
Napište nám, anebo nám zavolejte na tel. číslo (+420) 255 785 545. Těšíme se na spolupráci!

Staňte se naším partnerem:

Odeslat
reference
Jitka Štenclová
"Líbil se mi přístup lektorky i její pohotové reakce na otázky z publika. Seminář Právo v marketingu se věnoval základním oblastem Práva v marketingu a určitě jsem si odnesla podněty, na kterých budu v rámci své praxe pracovat."
Lenka Dědková
"Velmi děkuji celému týmu, že poskytují svůj čas a zkušenosti začínajícím podnikatelům. Seminář Právní minimum pro podnikatele je velmi poutavě připravený i pro lidi, kteří nemají právnické vzdělání a čas utíká velmi rychle.
Blanka
"Super seminář Právo v marketingu, paní Dolejšová je profesionálka a umí právo podat i neprávníkům."
Kristýna
"Seminář Právo v marketingu byl velmi zajímavý a pro mě přínosem. Organizace velmi dobrá, prostředí příjemné!"
Hana Kounovská Froněk, spol. s r.o.
"Seminář Jak správně vybrat dodavatele v OPPIK byl konkrétní, reakce na daná témata byly jak v průběhu přednášky, tak v diskuzi od přednášejících OK."
Šárka Kubíková
Seminář Jak nepřijít o dotaci byl pro mne velmi přínosný. Informace byly přehledné, ucelené, podrobné, možnost dotazu jak individuálních tak obecných. Zajisté si budu hlídat Vaše další semináře.
Denisa Mikolandová ZFP Reality, s.r.o.
"Seminář Právo v marketingu byl moc fajn. Příjemné a netradiční prostředí. Přednášející mluvila k věci a srozumitelně. Bylo super pokládat dotazy během přednášky a ne až na konec. Děkuji za fajn dopoledne."
Lenka Votavová Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.
"Velice Vás chválím za neuvěřitelně přínosný seminář Právo v marketingu. Chválím skvělou přípravu, prezentaci, zpracování a možnost dotazů přímo v přednášce. Vřele doporučuji naprosto všem, kteří v marketingu pracují.
Sledujte nás:
co se aktuálně děje
  • Twitter
    Seminář GDPR v marketingu s @DolejsovaPetra máme už úplně plný. Zapište se na waitlist, pokud jste nestihli registr… https://t.co/SRYfUlzt9h
  • Twitter
    Hlásíme posledních 5 míst v Praze.", kdo nestihne, půjde na waitlist
  • Twitter
    RT @DolejsovaPetra: Jestli vás #GDPR zajímá víc, doražte 30.11. na GDPR v marketingu: https://t.co/JZ2ALzoJx6. Ještě tam snad bude pár voln…
  • Twitter
    Na semináře Právo v marketingu a GDPR v marketingu máme posledních 5 míst. Zamluvte si židli hned teď
  • Twitter
    Na našem FB najdete fotky ze semináře Právo v marketingu. Druhá kapitola ve středu, poslední 3 místa, nezaspěte
  • Twitter
    RT @elegalcz: Školení Právo v marketingu. "Kdo si někdy četl smluvní podmínky sociálních sítí?" Spočítejte ruce nahoře
  • Twitter
    Oblíbená otázka do pléna - kdo má autorská práva ke slavné opičí selfie? #pravovmkt https://t.co/NJl0wuoCPP
  • Twitter
    Dnes seminář Právo v marketingu s @DolejsovaPetra. Za chvíli startujeme! #pravovmkt https://t.co/3XMe7wrhzS
  • Twitter
    RT @elegalcz: Právo v marketingu @DolejsovaPetra dneska na VŠE pro @ClickitCZ a ve čtvrtek v Animika hubu pro @enforumcz
  • Twitter
    RT @podnikatel: Ochrana osobních údajů se týká všech zaměstnavatelů https://t.co/Z3rpKg5WE7
  • Twitter
    Seminář #pravovmkt a skvělá @DolejsovaPetra z @elegalcz už ve čtvrtek. Chytněte poslední místa
  • Twitter
    RT @elegalcz: Reklamace v e-shopech - kdy (ne)platí náš zákazník, náš pán? Článek
Newsletter:
jednoduchý způsob, jak neminout žádnou akci
Děkujeme za odběr novinek, díky kterému nepřijdete o žádnou zajímavou akci.