Kalendář uplynulých akcí

2018-05-15T13:30:54+02:00
15.
května
01:30
Impact HUB Brno

Nařízení GDPR vyvolalo obrovskou pozornost, přestože většinu pravidel nakládání s osobními údaji už tu máme bezmála 20 let. A v jaké oblasti se s osobními údaji pracuje nejvíc? Tušíte správně, v marketingu. Máte všechny povinnosti v malíčku nebo se teprve chystáte na jarní úklid, než přijde magické datum 25. 5., kdy začíná obávané GDPR platit?  

S Petrou Dolejšovou a Annou Freimannovou z AK eLegal jsme  připravili školení o GDPR přesně na míru vám, marketérům. Protože co si budeme vykládat - dělat marketing bez osobních údajů je v dnešní době naprostá utopie. Ať už působíte v agentuře, in-house nebo na volné noze. Účast doporučujeme i majitelům či ředitelům firem.

Po školení budete vědět:

• Že osobní údaje nejsou jen e-maily v Mailchimpu, cookies a databáze klientů

• Jak to udělat, abyste v květnu 2018 nemuseli vyhodit do koše veškerá data,
  která jste doposud nashromáždili a začít od nuly

• Jak si nastavit marketingové procesy tak, aby byly v souladu s GDPR

• Co přesně vám hrozí, když to tak nebude, a kdo vlastně za co odpovídá

• Co dělat, když přijde úřední kontrola

To a spoustu dalších informací k GDPR, bez kterých se neobejdete, vám Petra a Anička předají srozumitelnou a záživnou formou a hlavně na praktických příkladech. Během i po školení bude prostor pro vaše dotazy a konkrétní problémy.

Uvedením e-mailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů.

2018-05-15T09:00:30+02:00
15.
května
09:00
Impact Hub Brno

Autorská práva nejen u fotografií, ostrý boj s konkurencí, sdílení obsahu na sociálních sítích, nastavení PPC reklam, marketingové soutěže... Pohybujete se vždy v mezích zákona? Hranice je možná tenčí, než si myslíte a její překročení vás může v horším případě stát kariéru.

„Vztah práva a marketingu je takovým sňatkem z rozumu,“ podotýká zkušená právnička Petra Dolejšová z AK eLegal, která se na právo v marketingu specializuje. Své know-how předává srozumitelnou a záživnou formou a místo citování paragrafů používá praktické příklady


Své o tom ví účastníci předchozích školení:

"Včera jsem byla na Vašem semináři a musím říct, že jsem ho přímo ’hltala’ – skutečně skvěle podané, zábavné a hlavně poučné!" Michaela Hluchá, Marketing Manager, Benemedo.

"Chtěla bych poděkovat za včerejší úžasnou přednášku! Bylo to pro mě opravdu velice přínosné. Pracuji v online marketingu 3 roky a díky přednášce vím, na co si dát větší pozor a chránit sebe, ale také na co případně upozornit své klienty a chránit tak také je." Petra Fuksová, Senior Account Manager, agentura InBorn.

"Včerejší přednáška byla naprosto skvělá! A to jsem těch právnických zažil už několik, které byly nesrozumitelné, teoretické, a nudné. Včera to byl naprostý opak." Václav Urbánek, Innovation Driver, Česká spořitelna.


Co se naučíte?

- Proč a kde všude si dát pozor na autorská práva: Od fotek, přes texty až třeba po tweet. Co můžete a kde už překračujete hranici?

- Co je to nekalá soutěž a jak na ni nedojet: Cílíte PPC na název konkurenta? Můžete v marketingu používat hlášky z filmů? A co třeba státní symboly nebo sportovní události?

- Na co se vztahuje ochrana osobnosti: K čemu všemu musíte mít souhlas a čí. Jak je to s referencemi a využitím cizích značek na fotkách nebo v textech?

- Jak je to s marketingovými soutěžemi: Na co si dát pozor a jak správně nastavit pravidla.

Uvedením e-mailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů.

2018-04-17T18:00:40+02:00
17.
dubna
06:00
Braunův dům, Praha

Samotný nápad nestačí. Začít s podnikáním vyžaduje také odvahu a informace. Pro obojí si přijďte na seminář Právní minimum pro podnikatele: jak neskončit hned na začátku, kde se dozvíte vše potřebné o paragrafech klíčových pro rozjezd svého podnikání.

Právníci z AK e-Legal Petra Dolejšová, Martin Kurka, Silvie Čadská, Anna Freimannová a Jan Valtr vám během jednoho večera srozumitelně řeknou vše důležité:

     - co všechno obnáší živnosťák či založení společnosti

     - jaké daně a povinnosti se týkají začínajících podnikatelů

     - jak si nejlépe ochránit nápady

Ještě stále váháte? Mrkněte na vybrané reference z předešlých termínů semináře:

"Střemhlavý a informacemi nadupaný průlet právním bludištěm, Díky zapáleným lektorům jsem se dozvěděla o zákoutích, o kterých jsem neměla ani tušení. Jako OSVČ pracuji spoustu let a díky vám je mi jasnější, jak to zbytečně nezabalit, kvůli neznalosti banalit."

"3 hodiny na danou problematiku se nakonec přeci jen zdálo málo. Velmi si cením, že něco takového proběhlo, získal jsem několik pro mě podstatných informací!"

"Jste sympatičtí a seminář s vámi byl zábava. Zároveň mi pomohl uvědomit si plno věcí na které budu myslet - např. papíry na všechno."

Jak takový seminář u nás probíhá se můžete podívat zde.

2018-03-07T09:00:11+01:00
07.
března
09:00
Videozáznam

Od května 2018 hrozí obrovské sankce za špatné nakládání s osobními údaji a nové nařízení GDPR se dotkne téměř všech oblastí marketingu. Připravili jsme pro vás proto konferenci o GDPR na míru, abyste už nemuseli tápat, jak se v květnu změní pravidla:

• e-mailingu
• retargetingu
• affiliate a zákaznické péče
• analytiky
• kampaní na Facebooku
• UX
• SEO
• tvorby obsahu

Z konference jsme pořídili videoznáznam, který bude k zakoupení začátkem dubna. Zanechte nám na sebe kontakt, dáme vám vědět, až bude venku. 

Nezískáte jenom teoretické informace, ale konkrétní praktický návod, jak se na GDPR ve své marketingové disciplíně připravit.

 

Jaké jsou ohlasy?

"Konference GDPR byla asi nejpoužitelnější a nejpraktičtější konference, které jsem se zúčastnil. A že jich za těch 20 let bylo. I přes tu řadu "možná, asi, nejspíš a pravděpodobně" :-)"

                                                                                            Jan Nachtigal, INT s.r.o.   


 

"Konference GDPR v marketingu byla již třetí akcí, kterou jsem na toto téma absolvoval. Díky spoluorganizaci Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal, kteří se rozhodli spojit specialisty z marketingu se specialisty na GDPR, bylo moje očekávání obrovské. Mile mě překvapila vysoká úroveň i praktické informace, které jsem si odnesl. Oproti ryze právním výkladům, jsem se zde dozvěděl konkrétní problémy a jejich konkrétní řešení, za což moc děkuji."

                                                                                           Martin Henych, spolumajitel AW-dev


 

"Konečně marketingová konference, kam řečníci přišli publiku opravdu něco předat, něco praktického je naučit, a ne si jen honit triko a dělat vlastní PR - to neskutečně oceňuju a lituju, že takhle užitečných a prakticky koncipovaných konferencí není víc :) Dobrá práce, jste skvělí a máte můj obdiv"

                                                                                                                                  Klára KlaPi   

 

Co dostanete? 

Videozáznam přednášek - Dopad GDPR na jednotlivé oblasti marketingu vysvětlují přední marketingoví experti na příkladech z praxe. Všichni řečníci připravili svou přednášku v úzké spolupráci s advokátkou Petrou Dolejšovou z AK eLegal, která se specializuje přímo na GDPR a právo v marketingu.

Praktické podklady -  Dostanete přehledné checklisty, podle kterých si můžete nastavit marketing tak, aby vám nehrozily pokuty.

Vzory dokumentů - Pošleme vám vzor souhlasu se zpracováním osobních údajů a vzor souhlasu zpracovatelské smlouvy s komentáři, abyste si mohli vše nastavit podle vašich potřeb. 

 


Videozáznamy budou k zakoupení během několika týdnů. Zanechte nám na sebe kontakt, dáme vám vědět, až bude venku. 

Uvedením e-mailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů.


 

2018-01-24T18:00:41+01:00
24.
ledna
06:00
AK eLegal, Praha 1

Co je ještě inspirace a co už porušování autorských práv? Jak se bránit zneužití vašeho díla? Kdy se vyplatí zaregistrovat ochrannou známku?

Pokud si v odpovědích na tyto otázky nejste jistí v kramflecích, je tento kurz přesně pro vás. Posvítíme si na nejčastější právní úskalí grafické profese a na konkrétních příkladech si ukážeme:

• co při své tvorbě smíte a co už je za hranou

• kam až sahají autorská práva vaše i cizí

co reálně hrozí za jejich porušení

• jak si nastavit licenční smlouvy s klienty

• co si pohlídat při předávání vašeho díla

• co dělat, když někdo využije vaše dílo bez vašeho souhlasu nebo ho upraví způsobem, který se vám nezamlouvá

• kdy a proč se vyplatí zaregistrovat ochrannou známku

• co je to nekalá soutěž a proč by vás to vlastně mělo zajímat

Nebudeme se ohánět sbírkami zákonů a paragrafy, ale příklady z praxe. V průběhu bude prostor na vaše otázky a konkrétní problémy, které vás pálí.

Každý účastník kurzu obdrží vzor licenční smlouvy s komentáři a praktický e-book, který vám bude sloužit jako manuál, na co si dávat pozor.

2017-11-30T09:00:17+01:00
30.
listopadu
09:00
Hotel NYX, Praha 1

O strašákovi se zkratkou GDPR jste už asi slyšeli. Od května 2018 hrozí firmám za špatné nakládání s osobními údaji obrovské sankce. A v jaké oblasti se s osobními údaji pracuje nejvíc? Tušíte správně, v marketingu.

S Petrou Dolejšovou a Martinem Kurkou z AK eLegal jsme proto připravili školení o GDPR přesně na míru vám, marketérům. Ať už působíte v agentuře, in-house nebo na volné noze. Účast doporučujeme i majitelům či ředitelům firem.

Po školení budete vědět:

  • • Že osobní údaje nejsou jen e-maily v Mailchimpu, cookies a databáze klientů

  • • Jak to udělat, abyste v květnu 2018 nemuseli vyhodit do koše veškerá data,
      která jste doposud nashromáždili a začít od nuly

  • • Jak si nastavit marketingové procesy tak, aby byly v souladu s GDPR

  • Co přesně vám hrozí, když to tak nebude, a kdo vlastně za co odpovídá

  • • Co dělat, když přijde úřední kontrola

To a spoustu dalších informací k GDPR, bez kterých se neobejdete, vám Petra s Martinem předají srozumitelnou a záživnou formou. Během i po školení bude prostor pro vaše dotazy a konkrétní problémy.


Seminář je obsazen. Ještě neztrácejte naději... Zanechte nám na sebe kontakt, pokud se na semináři uvolní místo, budeme vás kontaktovat... Registrovat se můžete zde.

Uvedením emailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů.

2017-11-15T13:30:22+01:00
15.
listopadu
01:30
Lipka, Brno

O strašákovi se zkratkou GDPR jste už asi slyšeli. Od května 2018 hrozí firmám za špatné nakládání s osobními údaji obrovské sankce. A v jaké oblasti se s osobními údaji pracuje nejvíc? Tušíte správně, v marketingu.

S Petrou Dolejšovou a Martinem Kurkou z AK eLegal jsme proto připravili školení o GDPR přesně na míru vám, marketérům. Ať už působíte v agentuře, in-house nebo na volné noze. Účast doporučujeme i majitelům či ředitelům firem.

Po školení budete vědět:

• Že osobní údaje nejsou jen e-maily v Mailchimpu, cookies a databáze klientů

• Jak to udělat, abyste v květnu 2018 nemuseli vyhodit do koše veškerá data,
  která jste doposud nashromáždili a začít od nuly

• Jak si nastavit marketingové procesy tak, aby byly v souladu s GDPR

• Co přesně vám hrozí, když to tak nebude, a kdo vlastně za co odpovídá

• Co dělat, když přijde úřední kontrola

To a spoustu dalších informací k GDPR, bez kterých se neobejdete, vám Petra s Martinem předají srozumitelnou a záživnou formou. Během i po školení bude prostor pro vaše dotazy a konkrétní problémy.

2017-11-15T09:00:53+01:00
15.
listopadu
09:00
Lipka, Brno

Autorská práva nejen u fotografií, ostrý boj s konkurencí, sdílení obsahu na sociálních sítích, nastavení PPC reklam, ochrana osobních údajů, guerilla marketing... Pohybujete se vždy v mezích zákona? Hranice je možná tenčí, než si myslíte a její překročení vás může v horším případě stát kariéru.

„Vztah práva a marketingu je takovým sňatkem z rozumu,“ podotýká zkušená právnička Petra Dolejšová z AK eLegal, která se na právo v marketingu specializuje a své know-how předává srozumitelnou a záživnou formou; a místo citování paragrafů používá praktické příklady. Advokáti totiž nemusí být jen kufřík a kravata a právo jen nudnou disciplínou bez života. 

Své o tom ví účastníci předchozích školení:

"Včera jsem byla na Vašem semináři a musím říct, že jsem ho přímo ’hltala’ – skutečně skvěle podané, zábavné a hlavně poučné!" Michaela Hluchá, Marketing Manager, Benemedo.

"Chtěla bych poděkovat za včerejší úžasnou přednášku! Bylo to pro mě opravdu velice přínosné. Pracuji v online marketingu 3 roky a díky přednášce vím, na co si dát větší pozor a chránit sebe, ale také na co případně upozornit své klienty a chránit tak také je." Petra Fuksová, Senior Account Manager, agentura InBorn.

"Včerejší přednáška byla naprosto skvělá! A to jsem těch právnických zažil už několik, které byly nesrozumitelné, teoretické, a nudné. Včera to byl naprostý opak." Václav Urbánek, Innovation Driver, Česká spořitelna.

Zkrátka... vy, marketing a právo budete po tomto semináři jedna ruka.

2017-11-01T09:00:36+01:00
01.
listopadu
09:00
The Senses, Praha 5

Že na firemním Facebooku nemůžete použít jen tak kdejakou fotku, co najdete na Googlu, tušíte. Že brát si na paškál konkurenci se nemusí vyplatit, je vám jasné. Že využívat hlášky z filmů ve svých kampaních není košer, taky víte.

A víte taky, kdy a jak (ne)můžete použít cizí loga či výrobky ve vlastních kampaních? Jak je to vlastně s referencemi? Jak správně nakládat s osobními údaji vašich (nejen) klientů, abyste nedostali flastr od úřadů? A co ty zatracené cookies?

Přijďte na školení zkušené právničky Petry Dolejšové z AK eLegal, která vládne paragrafy, ale mluví řečí marketérů. Vše si ukážeme na praktických příkladech, v průběhu i po konci školení bude prostor i na konzultace vašich konkrétních problémů.

Školení je přesně pro vás, pokud:

• Působíte jako (online) marketér v agentuře, in-house nebo na volné noze.

• Byl/a jste na našem semináři Právo v marketingu nebo dokážete zodpovědět správně alespoň 5 z 10 otázek v tomto krátkém testu.

• Vaším polem působnosti jsou sociální sítě, PPC reklamy, e-mailing nebo copywriting.

2017-10-31T18:00:59+01:00
31.
října
06:00
AK eLegal, Praha 1

Co je ještě inspirace a co už porušování autorských práv? Jak se bránit zneužití vašeho díla? Kdy se vyplatí zaregistrovat ochrannou známku?

Pokud si v odpovědích na tyto otázky nejste jistí v kramflecích, je tento kurz přesně pro vás. Posvítíme si na nejčastější právní úskalí grafické profese a na konkrétních příkladech si ukážeme:

• co při své tvorbě smíte a co už je za hranou

• kam až sahají autorská práva vaše i cizí

co reálně hrozí za jejich porušení

• jak si nastavit licenční smlouvy s klienty

• co si pohlídat při předávání vašeho díla

• co dělat, když někdo využije vaše dílo bez vašeho souhlasu nebo ho upraví způsobem, který se vám nezamlouvá

• kdy a proč se vyplatí zaregistrovat ochrannou známku

• co je to nekalá soutěž a proč by vás to vlastně mělo zajímat

Nebudeme se ohánět sbírkami zákonů a paragrafy, ale příklady z praxe. V průběhu bude prostor na vaše otázky a konkrétní problémy, které vás pálí.

Každý účastník kurzu obdrží vzor licenční smlouvy s komentáři a praktický e-book, který vám bude sloužit jako manuál, na co si dávat pozor.

Strana 1 z 10:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
reference
Blanka
"Super seminář Právo v marketingu, paní Dolejšová je profesionálka a umí právo podat i neprávníkům."
Jitka Štenclová
"Líbil se mi přístup lektorky i její pohotové reakce na otázky z publika. Seminář Právo v marketingu se věnoval základním oblastem Práva v marketingu a určitě jsem si odnesla podněty, na kterých budu v rámci své praxe pracovat."
Václava Štěrbáková
Seminář Jak nepřijít o dotaci byl velmi přínosný, přednášející profesionální, věcné připomínky byly velmi užitečné. Materiály hezky zpracované. Velmi děkuji.
Petr Pávek student / Technický specialista
"Seminář Právní minimum pro podnikatele na téma, které je těžko vyčerpatelné, seminář protknutý spoustou dotazů, nadsázkou a humorem všech tří protagonistů. Doporučuji minimálně jako důkaz, že všichni právníci nejsou suchaři!"
Ludmila Johanovská Konzultantka a psycholožka
"O semináři Právo v marketingu můžu mluvit jen v superlativech - hodně užitečné a srozumitelně podávané informace, stálé udržování pozornosti účastníků, fajn atmosféra i velmi dobrá organizace celého semináře.
Hana Kounovská Froněk, spol. s r.o.
"Seminář Nový zákon o zadávání veřejných zakázek byl konkrétní, reakce na daná témata byly jak v průběhu přednášky, tak v diskuzi od přednášejících OK."
Alena
"Zajímavé téma akce Právo v marketingu, velice příjemná prezentace i prezentující, osvěžení informací z dob studií i získání nových a vysvětlení na příkladech z praxe. Skvělá byla možnost dotazů průběžně celým seminářem."
Lenka Dědková
"Velmi děkuji celému týmu, že poskytují svůj čas a zkušenosti začínajícím podnikatelům. Seminář Právní minimum pro podnikatele je velmi poutavě připravený i pro lidi, kteří nemají právnické vzdělání a čas utíká velmi rychle.
Sledujte nás:
co se aktuálně děje
  • Twitter
    Seminář GDPR v marketingu s @DolejsovaPetra máme už úplně plný. Zapište se na waitlist, pokud jste nestihli registr… https://t.co/SRYfUlzt9h
  • Twitter
    Hlásíme posledních 5 míst v Praze.", kdo nestihne, půjde na waitlist
  • Twitter
    RT @DolejsovaPetra: Jestli vás #GDPR zajímá víc, doražte 30.11. na GDPR v marketingu: https://t.co/JZ2ALzoJx6. Ještě tam snad bude pár voln…
  • Twitter
    Na semináře Právo v marketingu a GDPR v marketingu máme posledních 5 míst. Zamluvte si židli hned teď
  • Twitter
    Na našem FB najdete fotky ze semináře Právo v marketingu. Druhá kapitola ve středu, poslední 3 místa, nezaspěte
  • Twitter
    RT @elegalcz: Školení Právo v marketingu. "Kdo si někdy četl smluvní podmínky sociálních sítí?" Spočítejte ruce nahoře
  • Twitter
    Oblíbená otázka do pléna - kdo má autorská práva ke slavné opičí selfie? #pravovmkt https://t.co/NJl0wuoCPP
  • Twitter
    Dnes seminář Právo v marketingu s @DolejsovaPetra. Za chvíli startujeme! #pravovmkt https://t.co/3XMe7wrhzS
  • Twitter
    RT @elegalcz: Právo v marketingu @DolejsovaPetra dneska na VŠE pro @ClickitCZ a ve čtvrtek v Animika hubu pro @enforumcz
  • Twitter
    RT @podnikatel: Ochrana osobních údajů se týká všech zaměstnavatelů https://t.co/Z3rpKg5WE7
  • Twitter
    Seminář #pravovmkt a skvělá @DolejsovaPetra z @elegalcz už ve čtvrtek. Chytněte poslední místa
  • Twitter
    RT @elegalcz: Reklamace v e-shopech - kdy (ne)platí náš zákazník, náš pán? Článek
Newsletter:
jednoduchý způsob, jak neminout žádnou akci
Děkujeme za odběr novinek, díky kterému nepřijdete o žádnou zajímavou akci.