Kalendář uplynulých akcí
Co je ještě inspirace a co už porušování autorských práv? Jak se bránit zneužití vašeho díla? Kdy se vyplatí zaregistrovat ochrannou známku?
Pokud si v odpovědích na tyto otázky nejste jistí v kramflecích, je tento kurz přesně pro vás. Posvítíme si na nejčastější právní úskalí grafické profese a na konkrétních příkladech si ukážeme:
• co při své tvorbě smíte a co už je za hranou
• kam až sahají autorská práva vaše i cizí
co reálně hrozí za jejich porušení
• jak si nastavit licenční smlouvy s klienty
• co si pohlídat při předávání vašeho díla
• co dělat, když někdo využije vaše dílo bez vašeho souhlasu nebo ho upraví způsobem, který se vám nezamlouvá
• kdy a proč se vyplatí zaregistrovat ochrannou známku
• co je to nekalá soutěž a proč by vás to vlastně mělo zajímat
Nebudeme se ohánět sbírkami zákonů a paragrafy, ale příklady z praxe. V průběhu bude prostor na vaše otázky a konkrétní problémy, které vás pálí.
Každý účastník kurzu obdrží vzor licenční smlouvy s komentáři a praktický e-book, který vám bude sloužit jako manuál, na co si dávat pozor.
Jako grafik zřejmě řešíte autorská práva na denním pořádku, ale máte v nich opravdu jasno? Kde je hranice mezi inspirací a kopírováním? Jak se bránit zneužití vašeho díla? Kdy se vyplatí zaregistrovat ochrannou známku?
To a spoustu dalších právních úskalí grafické profese vám objasní advokátka Petra Dolejšová. Nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit.
Po semináři budete mít jasno:
· co při své tvorbě smíte a co už je za hranou
· kam až sahají autorská práva vaše i cizí
· co reálně hrozí za jejich porušení
· jak si nastavit licenční smlouvy s klienty
· co si pohlídat při předávání vašeho díla
· co dělat, když někdo využije vaše dílo bez vašeho souhlasu
· kdy a proč se vyplatí zaregistrovat ochrannou známku
· co je to nekalá soutěž a proč by vás to vlastně mělo zajímat
V průběhu bude prostor na vaše otázky a konkrétní problémy, které vás pálí. Každý účastník semináře obdrží vzor licenční smlouvy s komentáři a praktický e-book, který vám bude sloužit jako manuál, na co si dávat pozor.
Že na firemním Facebooku nemůžete použít jen tak kdejakou fotku, co najdete na Googlu, tušíte. Že brát si na paškál konkurenci se nemusí vyplatit, je vám jasné. Že využívat hlášky z filmů ve svých kampaních není košer, taky víte.
A víte taky, kdy a jak (ne)můžete použít cizí loga či výrobky ve vlastních kampaních? Jak je to vlastně s referencemi? Jak správně nakládat s osobními údaji vašich (nejen) klientů, abyste nedostali flastr od úřadů? A co ty zatracené cookies?
Přijďte na školení zkušené právničky Petry Dolejšové z AK eLegal, která vládne paragrafy, ale mluví řečí marketérů. Vše si ukážeme na praktických příkladech, v průběhu i po konci školení bude prostor i na konzultace vašich konkrétních problémů.
Školení je přesně pro vás, pokud:
• Působíte jako (online) marketér v agentuře, in-house nebo na volné noze.
• Byl/a jste na našem semináři Právo v marketingu nebo dokážete zodpovědět správně alespoň 5 z 10 otázek v tomto krátkém testu.
• Vaším polem působnosti jsou sociální sítě, PPC reklamy, e-mailing nebo copywriting.
Autorská práva nejen u fotografií, ostrý boj s konkurencí, sdílení obsahu na sociálních sítích, nastavení PPC reklam, ochrana osobních údajů, guerilla marketing... Pohybujete se vždy v mezích zákona? Hranice je možná tenčí, než si myslíte a její překročení vás může v horším případě stát kariéru.
„Vztah práva a marketingu je takovým sňatkem z rozumu,“ podotýká zkušená právnička Petra Dolejšová z AK eLegal, která se na právo v marketingu specializuje a své know-how předává srozumitelnou a záživnou formou; a místo citování paragrafů používá praktické příklady. Advokáti totiž nemusí být jen kufřík a kravata a právo jen nudnou disciplínou bez života.
Své o tom ví účastníci předchozích školení:
"Včera jsem byla na Vašem semináři a musím říct, že jsem ho přímo ’hltala’ – skutečně skvěle podané, zábavné a hlavně poučné!" Michaela Hluchá, Marketing Manager, Benemedo.
"Chtěla bych poděkovat za včerejší úžasnou přednášku! Bylo to pro mě opravdu velice přínosné. Pracuji v online marketingu 3 roky a díky přednášce vím, na co si dát větší pozor a chránit sebe, ale také na co případně upozornit své klienty a chránit tak také je." Petra Fuksová, Senior Account Manager, agentura InBorn.
"Včerejší přednáška byla naprosto skvělá! A to jsem těch právnických zažil už několik, které byly nesrozumitelné, teoretické, a nudné. Včera to byl naprostý opak." Václav Urbánek, Innovation Driver, Česká spořitelna.
Zkrátka... vy, marketing a právo budete po tomto semináři jedna ruka.
Že na firemním Facebooku nemůžete použít jen tak kdejakou fotku, co najdete na Googlu, tušíte. Že brát si na paškál konkurenci se nemusí vyplatit, je vám jasné. Že využívat hlášky z filmů ve svých kampaních není košer, taky víte.
A víte taky, kdy a jak (ne)můžete použít cizí loga či výrobky ve vlastních kampaních? Jak je to vlastně s referencemi? Jak správně nakládat s osobními údaji vašich (nejen) klientů, abyste nedostali flastr od úřadů? A co ty zatracené cookies?
Přijďte na školení zkušené právničky Petry Dolejšové z AK eLegal, která vládne paragrafy, ale mluví řečí marketérů. Vše si ukážeme na praktických příkladech, v průběhu i po konci školení bude prostor i na konzultace vašich konkrétních problémů.
Školení je přesně pro vás, pokud:
• Působíte jako (online) marketér v agentuře, in-house nebo na volné noze.
• Byl/a jste na našem semináři Právo v marketingu nebo dokážete zodpovědět správně alespoň 5 z 10 otázek v tomto krátkém testu.
• Vaším polem působnosti jsou sociální sítě, PPC reklamy, e-mailing nebo copywriting.
Provozujete e-shop nebo s touto myšlenkou už nějakou dobu koketujete? A máte podchycené všechny právní nástrahy, které vám můžou podnikání zkomplikovat?
Během dvouhodinového webináře vám advokátka Petra Dolejšová prozradí všechno, co jste kdy chtěli vědět o svých povinnostech (ale báli jste se zeptat). Paragrafy a latinské pojmy éterem lítat nebudou, Petra své know-how předává srozumitelnou a záživnou formou, a na praktických příkladech.
Z čeho už po webináři nebudete mít těžkou hlavu?
-
• Jak si nastavit smluvní podmínky, abyste byli spokojení vy i zákazník
-
• Na co si dát pozor na webu (licence, autorská práva, povinné údaje)
-
• Jak nakládat s osobními údaji, abyste se vyhnuli vysokým pokutám
-
• Co si (ne)můžete dovolit v rámci marketingu a reklamy
V průběhu webináře budete mít možnost se na cokoliv ptát. Po webináři vám pošleme e-mailem materiály a záznam, abyste se mohli kdykoliv vrátit k tématu, které vás pálí. Kapacita webináře je maximálně 24 účastníků.
Jak správně připravit svůj počítač na webinář si můžete přečíst zde.
Autorská práva nejen u fotografií, ostrý boj s konkurencí, sdílení obsahu na sociálních sítích, nastavení PPC reklam, ochrana osobních údajů, guerilla marketing... Pohybujete se vždy v mezích zákona? Hranice je možná tenčí, než si myslíte a její překročení vás může v horším případě stát kariéru.
„Vztah práva a marketingu je takovým sňatkem z rozumu,“ podotýká zkušená právnička Petra Dolejšová z AK eLegal, která se na právo v marketingu specializuje a své know-how předává srozumitelnou a záživnou formou; a místo citování paragrafů používá praktické příklady. Advokáti totiž nemusí být jen kufřík a kravata a právo jen nudnou disciplínou bez života.
Své o tom ví účastníci předchozích školení:
"Včera jsem byla na Vašem semináři a musím říct, že jsem ho přímo ’hltala’ – skutečně skvěle podané, zábavné a hlavně poučné!" Michaela Hluchá, Marketing Manager, Benemedo.
"Chtěla bych poděkovat za včerejší úžasnou přednášku! Bylo to pro mě opravdu velice přínosné. Pracuji v online marketingu 3 roky a díky přednášce vím, na co si dát větší pozor a chránit sebe, ale také na co případně upozornit své klienty a chránit tak také je." Petra Fuksová, Senior Account Manager, agentura InBorn.
"Včerejší přednáška byla naprosto skvělá! A to jsem těch právnických zažil už několik, které byly nesrozumitelné, teoretické, a nudné. Včera to byl naprostý opak." Václav Urbánek, Innovation Driver, Česká spořitelna.
Zkrátka... vy, marketing a právo budete po tomto semináři jedna ruka.
Zastupovat společnost, spolek nebo sdružení obnáší velkou zodpovědnost a hodně povinností. Schopný jednatel nebo třeba člen představenstva akciovky potřebuje vědět, co by měl, musí, nemůže a nesmí.
- Co všechno obnáší tzv. péče řádného hospodáře?
- Kdy můžete být za dluhy společnosti odpovědní osobním majetkem?
- Co všechno máte za povinnosti po skončení účetního období?
- Jak je to s pravidly o střetu zájmů a co trestněprávní odpovědnost?
- A jak se připravit na obávanou směrnici EU o ochraně osobních údajů (GDPR), abyste se vyhnuli enormním sankcím?
Na semináři od týmu AK eLegal dozvíte informace, bez kterých se zkrátka neobejdete. Jasně a srozumitelně.
Seminář je určen zejména členům statutárních orgánů právnických osob, tedy především členům představenstva akciových společností a jednatelům společností s ručením omezeným.
Samotný nápad nestačí. Začít s podnikáním vyžaduje také odvahu a informace. Připravili jsme pro vás seminář Právní minimum pro podnikatele: jak neskončit hned na začátku, kde se dozvíte vše potřebné o paragrafech klíčových pro rozjezd svého podnikání.
Co obnáší živnosťák či založení společnosti? Jaké daně se týkají začínajících podnikatelů? A jak si nejlépe ochránit nápady?
Přijďte si poslechnout odborníky Petru Dolejšovou, Zdeňka Zůnu a Jana Valtra. Během jednoho dopoledne vám srozumitelně řeknou vše důležité.
Ještě stále váháte? Mrkněte na vybrané reference z předešlých termínů semináře:
"Střemhlavý a informacemi nadupaný průlet právním bludištěm, Díky zapáleným lektorům jsem se dozvěděla o zákoutích, o kterých jsem neměla ani tušení. Jako OSVČ pracuji spoustu let a díky vám je mi jasnější, jak to zbytečně nezabalit, kvůli neznalosti banalit."
"3 hodiny na danou problematiku se nakonec přeci jen zdálo málo. Velmi si cením, že něco takového proběhlo, získal jsem několik pro mě podstatných informací!"
"Jste sympatičtí a seminář s vámi byl zábava. Zároveň mi pomohl uvědomit si plno věcí na které budu myslet - např. papíry na všechno."
Jak takový seminář u nás probíha se můžete podívat zde.
Kapacita je obsazena. Neztrácejte ještě naději... Zanechte nám na sebe kontakt zde, pokud se na semináři uvolní místo, budeme vás kontaktovat.
Od 1. října je třeba se řídit novým zákonem o zadávání veřejných zakázek. Zadavatelé, kteří jej využívají nejčastěji, se při jeho aplikaci často necítí úplně jistí v kramflecích. Změn je mnoho a v některých není úplně snadné se zorientovat.
Přijďte se v novém zákoně naučit chodit s Robertem Krčem, odborníkem s desetiletou praxí v přezkumu veřejných zakázek na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, jenž přednáší a publikuje v ČR i zahraničí, i se zkušenými specialisty služby ProfiTender Evou Rudolfovou a Petrem Funkem.
Seminář je vhodný především pro:
• zadavatele
• zadavatele, kteří plánují čerpat finance z fondů EU
• sektorové zadavatele